вівторок, 22 жовтня 2013 р.

Пологи

місто в центральній частині Запорізької області, розташоване в 100 км від Запоріжжя, центр Пологівського району. Статус міста з 1938 року. Сьомий за чисельністю населений пункт області (19 906). Сьогодні був в цьому місті у справах і трошки прогулявся центральною вулицею. Взагалі в Запорізькій області райцентри, по суті, всі є стандартні і однакові, а ті котрі виділялися своєю історією, та самобутністю, в радянський час усілякими шляхами прирівнювалися до всіх (наприклад Гуляйполе де від старого центру залишилося лише декілька будівель). Таким є і м. Пологи, воно звичайне, сіре, без якоїсь особливості в історії навіть в порівнянні з сусіднім Оріховим. Я б навіть сказав, що воно таке стандартне, що описавши його можна описать більшість райцентрів південного-сходу України. Але щоб мати просто представлення про це місто викладу декілька світлин. Всі фотографії робилися на ходу і з робочої мильнички, тому не бийте за якість Пам'ятник афганцям, вперше бачу з такою картинкою



Ця пафосна назва криє за собою кінотеатр, але і це викликало в мене здивування, до сьогодні я навіть і уявити собі не міг що в 20 тис. райцентрі буде фунціонувати кінотеатр з ремонтом

Якась організація

У Леніна цікавий постамент, вперше це бачу

В мене таке відчуття, що АТБ на Південному-Сході вже всюди

Центральна алея

Лавочка від місцевої газети, сидіти на ній не можливо. Але як виявилося районна газета навіть має свій сайт http://www.rayonka.com/

Та навіть я більше скажу на моє здивування, я не думав, що інтернет так сильно підкорить районні центри, в місті існує свій інтернет магазин http://pology.laguna.ua/about.html про що віщає реклама по місту В них навіть в рекламі на лайтбоксах посилаються на ютуб та групи вконтакті

Сам центр міста забудований хрущами і виглядає десь так

Площа перед автостанцією, давно я вже не бачив ці ЛАЗікі

Автостанція

Площа перед автостанцією

Автомат на автовокзалі, котрий розливає солодку воду, давно я такого не бачив

І на останок в місті, як і усюди по області, існує промисловість, котра не дивлячись на піздєць останніх часів працює

До речі ви помітили, що мало старої рухляді потрапило кадру. Як я сьогодні взнав, що мене здивувало, у селян (ті хто не спиваються, а працюють) є по дві машини одна для роботи (як правило це таврії, вази та ніви) інша для життя (як правило це ланоси, шевроле, нові вази, або якісь європеці/корейці) Жінкам як правило купується скутер. Взагалі щось останнім часом почав звертати увагу на автомобілі як показник добробуту громадян, пора вже відвикати від цієї практики