четвер, 31 жовтня 2013 р.

Євпаторія. Частина 1. Загальне

Для тих хто не знає коротка довідка про місто: Євпаторія - портове і курортне місто півдня України біля Чорного моря на західному узбережжі Кримського півострова. Засноване 497 р. до н. е.. Населення - 106 840 чол. Карло Боссолі. Євпаторія
вікіпедія



В місті я був вперше, і хоча вже пройшов місяць, а мене і досі переповнюють емоції. Сказати, що місто класне - це не сказати нічого. Я давно в ньому хотів побувати, але все не було нагоди, я багато читав про нього, але окрім мечеті і кінас в мене місто асоціювалося з Бердянськом, етаке провінційне невеличке містечко біля моря з невеликою кількістю цікавинок. Однак вийшовши з вокзалу я зрозумів, що це місто унікальне і немає аналогів в Україні. Всі 25 століть помістилися в такому невеличкому містечку, через що достатньо зробити один крок як зі старого міста можна потрапити в радянське чи татарське гетто. Окремо слід відзначити погоду за ті два дні, що я там провів вона мінялася кожні 20 хвилин, то дощ, то сонце, то хмари, то злива, то сильний вітер і сонце, то тиша. Спочатку мене ця погода бісила, адже часто не давала спокійно насолодитися прогулянкою містом, однак потім я зрозумів, що вона дуже добре висвітлює сутність Євпаторії, а саме намішанність епох, культур та націй. Отже після ліричного відступу розпочнемо нашу мандрівку з центру, а саме з пам'ятника на котрому агресивні матроси дивляться вбік мечеті На мій погляд цей пам'ятник дуже добре демонструє сутність радянської ненависті до татар. 


Однак сучасне місто точно знає, що минуле треба залишити в минулому і впевнено йти вперед, про що говорить прапор Європейського союзу біля воріт до старого міста, та маленького татарського ринку


Взагалі татари будують в своєму стилі, що придає якогось надзвичайного шарму місту



Євпаторія - це місто двох культур

І місто котів з цікавою фактурою

Євпаторія - це місто, де на табличках стару назву пишуть більшим шрифтом ніж сучасну, через, що туристу легко заблукати та заплутаттися

Це місто де існує кафе Ахматової

та малюють на стінах

В цьому місті можуть будувати з будь яких матеріалів

Та і можуть будувати все що завгодно

І навіть прикрашати те мозаїкою

Проте всі тут знають, що це Крим

Тут на заборах просять мешканців повідомити новий індекс своїм знайомим

і сумний віслючок стоїть у зоопарку

Сюди вже добрався Донецьк-стайл

А Спанчбоб має невеликий пам'ятничок

Що казати про Спанчбоба, якщо тут навіть знайшлося місце щоб відтворити Пхеньян в мініатюрі



І на останок як можна пройти повз цього прекрасного історичного центру?

До речі по місту усюди шнирють такі екскурсійні електромобілі і вперше я побачив великий мінус їх і навіть в декторому роді став проти них, їх зовсім не чутно і декілька разів вони мене майже збили благо вчасно встигав відскочити.
Далі буде...