суботу, 11 травня 2013 р.

Полтава. Загальне



Ось і підійшли до кінця травневі свята. Багато хто помандрував на південь, до Ялти чи Одеси, хтось у гори до Карпат чи Криму, а хтось і зовсім залишився сидіти вдома, копирсатися на дачі та дивитися телевізор. Не один з цих варіантів мене не влаштовував, тому я вирішив податися до Полтави. Давно я хотів відвідати це місто, але увесь час щось мені заважало і ось придбавши квиток я вирішив два дні присвятити Полтаві, подивитися на її церкви та сади, сучасну архітектуру та кладовища і звісно ж відчути подих міста. 
Цим постом я відкриваю невеличку серію про мою маленьку мандрівку до Центральної України.


Полтава невелике місто і з центру до околиці пішки можно дібратися менше ніж за годину. Місто хоч і невелике, але варте уваги щоб його подивитися.
Тут навіть вулиці в приватному секторі виглядають затишно

В місті багато будують

Але на вигляд ті новобудови жахливі

Тут знижки діють навіть на вихідних 

А пожежна частина схожа на ратушу


Вуличиний живопис


Давно вже помітив, що чим провінційніше місто тим пафосніше в них назви магазинів.

Цікава назва бістро

Кожен поважний район ще з радянських часів повинен мати свою дошку пошани


Цікаві таблички бачили в приватному секторі чи хтось знає їх історію?




Далі буде...