середу, 3 лютого 2016 р.

Харків

1

Зо два тижні назад я провів декілька днів у Харкові і хоча я в ньому був вже не вперше, проте все одно є про що розповісти. тож гайда на невеличку прогулянку містом

2

Подобається мені цей район своє архітектурою
3

4

5

6

7

8

Тут є файні деталі
9

Та затишні двори
10

До котрих треба ще і дійти
11

Поряд знаходиться ще один приємний райончик
12

13

Зв'язок поколінь
14

15

16


І це також зв'язок поколінь, хоч і в жахливій формі
17

Хоча навіть не знаю, що гірше
18

Трошки релігії
19

20

Харків це місто де крамниці мають оригінальні назви
21

22

та іноземними газетами завішують вікна
23

Місто - де існує файний центр сучасного мистецтва - Ермилов
24

Та і вуличне мистецтво мені сподобалося 25

26

27

Також тут роблять скульптури зі снігу 28

29

Сподобався підхід до освітлення в парку 30

А от канатка нажаль не працювала, а було б цікаво проїхатися на ній в цю пору року. 31

харків'яни дуже гордяться як їх метро змінюється, як по мені то все зроблено жахливо. Ці автомати на 3 гривні з одноразовими квитками, жахливою навігацією. 32

Єдине, що радувало в ньому 33

А так Харків як був так і залишається гарним містом, до якого приємно завітати на вихідні 34

На тому нашому оповіданню кінець і нам пора домів 35