пʼятницю, 3 січня 2014 р.

Полтава. Сучасна архітектура

Сьогодні в місті є дуже багато різних будівництв торгових центрів, офісів та житла, отримавши неймовірне задоволення від дореволюційної та радянської архітектури я вважав, що і сучасна повинна бути гідним продовженням традицій, однак вона мене дуже сильно розчарувала. 15


Більшість житлових новобудов виглядає так 1

2

2а

стандартні коробки з червоної цегли, але є і банальне копіювання Києва межі 20-21 ст. 14

4

4а

і навіть з декотрими полтавськими мотивами(?) 3

Деінде до міста вже добрався дніпропетровський стиль 5

5а

Також є стандартні коробки ТЦ 6

Але найбільше здивування та розчарування в мене викликали сучасні офісні будівлі 7

8

9

Але є такі новобудови, котрі обережно вписані в контекст навколишнього середовища і не дуже виділяються на фоні інших, як наприклад по вулиці Міщенка 10

11

Є також і не погані будинки 12

Також слід відзначити новобудову поряд з краєзнавчим музеєм, яку я спочатку навіть прийняв за продовження музею 13

Підсумовуючи слід сказати, що архітектура як і в інших містах України досить потворна і як усюди кількість нвобудов не несе якість. Тож нажаль сучасна архітектура мене розчарувала