вівторок, 24 грудня 2013 р.

Полтава. Радянська архітектура

Євпаторію відкладемо на деякий час, а поки повернемося до Полтави, в котрій я був у травні і з котрої я не показав ще декілька цікавих моментів Отже сьогодні зробимо невеличкий огляд радянської архітектури Полтави В місті представлені всі епохи СРСР починаючи з конструктивізму



чесно, не знаю яка епоха

в 1958 році збудовано будівлю театру ім. Гоголя

з іншого боку

обласна бібліотека ім. Котляревського, відкрита в 1993 році, чого так пізно мені не відомо, та і якось зовсім дивно бачити такий бруталізм в Полтаві



театр ляльок, інтернет пише, що відкритий він у 1983 році

але найцікавішим для мене виявилися орнаменти на радянських будівлях, раніше ніколи такого не бачив



Чесно скажу я не ставив на меті обійти та побачити всі будівлі радянського періоду і фотографував лише ті котрі потрапляли на шляху прогулянок. БА, навіть більше, я і не планував творити для них окрему тему, але побачивши усю їхню красу вирішив приділити трошки уваги їм. В наступну поїздку треба буде більше приділити уваги радянському періоду Додано. Забув показати ще дві будівлі, цікаві на мій погляд На перехресті Шевченка та Фрунзе розташована пожежна частина 1957 року побудови, спочатку я її прийняв навіть за ратушу



Будівля НБУ